Klachten
Dagelijks doen wij ons uiterste best om uw kinderen naar volle tevredenheid op te vangen. Mocht er onverhoopt toch iets voorvallen waar u geen goed gevoel bij heeft dan horen wij dit graag van u.
Indien u klachten heeft met betrekking tot de gang van zaken bij De Beestenboel kunt u deze doorgeven aan de leidinggevende. Wij gaan er vanuit dat ouders hun onvrede over bepaalde zaken tijdig kenbaar maken, zodat we er samen over kunnen praten en hier eventueel direct op in kunnen spelen. De Beestenboel hanteert een klachtenprocedure.
Iedere twee jaar onderzoeken wij onze kwaliteit door middel van een klanttevredenheidsonderzoek. Hier halen wij eventuele verbeterpunten uit, die wij zoveel mogelijk proberen te realiseren om zo de kwaliteit te kunnen verhogen. Wij zijn trots op de gemiddelde score van 8,8 in 2022.
Het interne klachtenregeling kunt u hier downloaden.
Indien u klachten heeft met betrekking tot de gang van zaken bij De Beestenboel kunt u deze doorgeven aan de leidinggevende. Wij gaan er vanuit dat ouders hun onvrede over bepaalde zaken tijdig kenbaar maken, zodat we er samen over kunnen praten en hier eventueel direct op in kunnen spelen. De Beestenboel hanteert een klachtenprocedure.
Iedere twee jaar onderzoeken wij onze kwaliteit door middel van een klanttevredenheidsonderzoek. Hier halen wij eventuele verbeterpunten uit, die wij zoveel mogelijk proberen te realiseren om zo de kwaliteit te kunnen verhogen. Wij zijn trots op de gemiddelde score van 8,8 in 2022.
Het interne klachtenregeling kunt u hier downloaden.